15 Ocak 2018 Pazartesi

Itiraf no: 2

Evimi bok goturdugune canim oglumun kurkune dokundugumda elime gelen tozlu his ile ikna oldum. Temizlik isine bir care bulmam lazim, yoksa oglan sokak kedisinden hallice olacak.
Neredeyse

Her yerde kar var sarkisindaki gibiyiz. Ama bizde her yerde don var, gomlek var, atlet var, cisli bezler var. Yikayip yikayip utuleyemiyorum resmen. Ulen bir de yikanabilir bez almistim yenidogandan itibaren kullanacaktim. Ve hatta ogrenenanne'cigim kiciyla gulmustu bana. Ben de challenge demistim. Simdi donup bakiyorum kendime; sen once yemek yiyebildigine dua et haniiiimm! Boklu bez yikayacakmis bir de. Hayir, resmen ic savastayim, bir yandan icim acirken ote yandan da oyle bencillesiyorum ki az daha uyku, az daha kendime ait zaman diye, gozum gormuyor hicbir seyi.

Bundan boyle yuz tane falan oldugunu dusunun. Ablanin acisi acimizdir.

Neyse, bir iki haftaya anam geliyo. O cocuk bakar ben de temizlik yaparim. Hadi insallah, fingercross!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder