21 Mart 2017 Salı

Bağzı ilkler, ilk kusmuk


Iyy ne kadar da iğreeençç...

O kadar salakça bir şey yaptım ki sabah, tabii ki salakça olduğunu bilmeden yaptım.
Sabah uyandım, bu arada çok daha iyi hissediyorum birkaç gündür. Sanırım havanın yumuşaması, güneşin ışıldaması en büyük etken. Açıkçası sıcaklarla boğuşmak sıkıntılı gibi görünse de hamileliğin yaz dönemine denk gelmesi beni daha rahatlatıyor. En azından elbise sezonu açılıyor, sekizbin kat giyinmek zorunda kalmayacağım, evet, sıcak ama klima var bir şekilde idare edeceğim. Kışa göre daha iyi idare edeceğim diye düşünüyorum. Bakalım, hayaller, hayatlar olacak mı?

Evet, konu neydi, kusmuk... Sabah güzelce kahvaltı yaptık. Peynirli yumurtamı, çavdarlı ekmeğimi, çilekli limonatamı içtim. Bir lokmacık ekmek kalmıştı, bunu da bari dolaptaki labne ile yiyeyim dedim. O sırada kocam geldi, bir şeyler anlatmaya başladı, ben de ağır çekim ekmeği labneye bandırışımı labnenin görünüşünde bir tuhaflık sezişimi ama yine de eyleme devam edip labneli ekmeği ağzıma atışımı... izledim. Resmen izledim. Ve bunu saniyeler içinde labnenin bozuk olduğunu anlayıp tükürmemle kocamın arazi olması ve benim kusmayı durduramamam izledi. Güzelim kahvaltı rezil oldu, gitti. Evden çıkmaya az bir zaman kaldığı için yeniden bir şey hazırlayamadım kendime, cebime tıkıştırdığım bir iki şey ile idare etmem gerekti.

Daha önce de bozuk bir şeyler yediğimi anımsıyorum ama hiç bu kadar fazla tepki verdiğimi bilmiyorum. Sistem kendini koruyor demek ki, ilginç.

Standart gebe kusmuğu değildi benimki ama bu da gerçekleştiğine göre "Hamileyken de hiç kusmadım canııımm." demem artık.

Hey allahım ya, muhabbete bak!

Ha bir de bebek kusmuğu var ki, gelecekteki hayatımızın bir süre başköşesine konacağına eminim F.ck the system!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder