28 Mart 2017 Salı

Alsam mı, almasam mı? Bilemiyorum Altan!


Bu aralar internette sürekli çocuk ve hamilelik alışveriş sitelerinde dolaşıyorum. Cinsiyeti henüz bilmiyoruz. Bu nedenle daha çok uniseks şeylere; havlu, oyuncak gibi temel gereksinimlere bakıyorum. Tam alacak gibi oluyorum, bir şey beni durduruyor. Bir ses "Daha erken." diyor, öbür ses "Zaten deli gibi eşya yağacak bak, bekle sen." diyor. Bir süredir gereksiz alışveriş yapmak istemiyorum mottosu üzerine tam alacakken vaz geçtiğim çok şey var, sanırım bu da engelliyor beni. Kocam da annemden feyz alarak bez alma telaşlarına girdi. Stokçu oldu, çıktı.

Bir de hamile olan ben için alışveriş yapma ve yapmama düşünceleri var. Pantolonlarım artık rahat değil. Giyiyorum ama karın kısmı sıkmaya başladı. Ama yaz geliyor ve ben bütün yazı elbiselerle geçirmeyi planlıyorum. Bu nedenle pantolon öncelikli olarak 1- rahatsız, 2- gereksiz. Ama serin olabilecek akşamları da hesaba katarsak belki gerekebilir. Bol paçalı, keten bir şeyler bakabilirim sanırım.

Her kısmı zor olduğu gibi bence alışveriş kısmı da son derece zormuş hamileliğin. Çocuk olduktan sonra ebemizi seveceğiz sanırım.

Ünlü bir düşünürün dediği gibi işte,

Bilemiyorum Altan!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder