25 Mayıs 2017 Perşembe

Evlaadım, bi dur!




Son haftalarımın en "popiler" konusu karşıma geçip boncuk boncuk gözler ve kavuşturulmuş ellerle bana sorulan "Hissediyor musun?" oldu.

Her seferinde, "Yani şimdi hissetmiyorum ama hissetmeli miyim ki? Aslında bir şey var da gaz mı, bağırsak hareketleri mi, allah allah, nedir acaba?" diye kendi içimde cebelleşirken her zamanki sırıtışımla "Yık cınım daha değil." deyip geçiştiriyorum.

Her bir şeye gıcıklandığım gibi buna da gıcıklandım tabii ki. Laf olsun diye soruyorsunuz, biliyorum, götünüzde bile değil sorduğunuz soruya alacağınız cevap, bunu da biliyorum. İşte bu nedenle sinir oluyorum. "He hareket ediyo, evet, napıcan?" diye sormak istiyorum, içimdeki cadaloz bunu söylüyor. Ama piremses dış giydirmem buna müsaade etmiyor, sadece gülümseyerek geçiştiriyorum.
Gören de ayran budalası diyecek, bak ona da atarlanıcam şimdi. Gülüyoz diye mutluyuz sanıyollaa, te allaaamm...

Ehe, hepinizi çık siviyirim <3

Bir iki gündür karnım geriliyor. Akşamları özellikle iki büklüm yürüyorum, sırf o gerginlik azalsın diye. Hamilelik yüzünden Quasimodo gibi olacağım, dik durmaya kendimi zorlamalıyım sanırım.

Nitekim karnımdaki bu gerginlik bir takım değişik hareketlenmeleri de beraberinde getirdi. Hala gaz mı nedir diye düşünmüyor değilim ama sanırım çocuk hareket ediyor ya. Böyle aynı yerde ard arda pıt pıtlamalar oluyor. Demek tekmelenmek böyle bir şeymiş.

Peki bu durum bende ne gibi hislere gark oldu dersiniz?

Ahan da bu!

Kendimin içinde bir şey var, hareket falan ediyor, benle besleniyor, benden bağımsız, bir kez daha kafama dank etti, olm orda çocuk var lan, bir şey var orada diye. Deli kıllanıyorum, anlatamam... Analarda böyle bi' "Yıvriiimm, tekmeledi çocuuumm, hareket ediyor beybisi." halleri oluşurken ben her histe bi' "H*sktr, noluyo lan." oluyorum. Yemin olsun içim gıcıklanıyor ya, ay çok fena!

5. aydasın be kadın, neyin tribindesin diyecekseniz de, bir süredir çok rutindi her şey; ne bulantı, ne halsizlik, ne bir his. Belli olan karnım dışında -ki o da sanki bira göbeği mübarek- bir şeyim yoktu. Şimdi karnımda gerginlik, bir takım bağımsız hareketler, bir de yorgunluk ve uyku hali var. Ağzıma bir parmak bal çaldılar, şimdi de gerçeklerle yüzleştiriyorlar. Aldatıldım bence ben.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder