8 Mayıs 2017 Pazartesi

17. hafta


Fotoğraftaki kadar rengarenk olmasını dilerdim.

Fena değil ama yine de daha iyi olabilirdi. Akıl var mantık var, insan mayıs ayında (Ege'de) hasta olabilir mi? Hayır, soruyorum size;


Dediler de dinlemedim. Hasta çocig yanında durma dediler, bulaşır dediler, terli terli soğuk su içme dediler... "Koca kış hasta olmamışım yeaaa şimdi mi olcam." dedim.  Dedim dedim;


Çok bir şey yok da ateşim var galiba, accık başım da dönüyor. Bir de biraz öksürük. İnsanlar genelde "Hiiiaaaaaaa! Hağmilesiiiinnn, hasta olunca ilaç da alamazsın şimdi, vah vah, tüh tüh." konuşmalarına giriyorlar da bende çok bir şey değişmedi. Zaten ilaç alma kontejyanımı sadece baş ağrısı için kullanıyorum, doğru düzgün de ilaç kullanmam, bu yüzden hasta olmak halsizlik dışında pek etkilemedi beni. (Dış ses: Daha ne etkileyecek, ne bekliyorsun acaba?) Benim için baş ağrısı en büyük sorun, o yoksa sıkıntı yok. Güzel bir şans ki, hamile olduğumdan beridir eskisi gibi şiddeti yoğun ağrıyı belki bir kere yaşadım.

Bir de, merhaba bel ve sırt ağrıları.


Kilom yok, hayat normal akışında ilerliyor. Ama ne olacak benim bu siyatiğim? Bazen altıma bir şey giyerken tek ayak üstünde durduğumda o kadar sızlıyor ki, bacağım kopacak sanıyorum. Sanırım egzersiz yapmam lazım, yürümek çok etkili olmuyor, belki basit yoga, pilates hareketleri...

Dörtlü test için hala sonuç almak için aramadım. Bu sefer niyeyse merak etmiyorum sonucu.

Haftaya tetanos aşısı olmam gerekiyormuş. Merhaba felçli kol. Bir sen eksiktin.

O değil de, hani bu aralar cinsel istekte falan bi' artış oluyordu, kutsal üç aylar falan... Nerede o artış?


Ben değil, bi' komşum soruyo'!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder