10 Nisan 2017 Pazartesi

13.Hafta


Çünkü, cumadan cumaya hafta devri yapıyoruz!

Hayatımda değişen bir şeyler oldu mu? Düşününce yok gibi, ayrıntılandırınca var gibi...

12 ile 13 arasında fark var diyebileceğim tek şey yaşam kalitemdeki artış oldu. Hala yemek yerken bir miktar zorlanmakla birlikte enerjim daha fazla ve ben bu enerjiyi daha verimli şekilde kullanabiliyorum. Uyku düzenim bir miktar da olsa normalleşmiş durumda. Mesela geçen akşam arkadaşlarımız geldi. Vicdansızlar rakı balık yaptılar, ben bön bön bakakaldım (Şaka şaka, canım rakı istemedi). Gittiklerinde saat biri geçiyordu. Mutfağı topladım, asılacak çamaşır vardı, onları astım öyle yattım ve saat yedide uyandım. Ertesi günü de bir şekilde kotardım. Yani, çok da acınası bir durumda değilim artık.

Hala insanlara söylemekte zorlanıyorum. "Bin hımiliyim!"

Halalarımla paylaşmadım, belki babam boşboğazlık yapıp söylemiştir, onlar da benden bekliyorlardır, bilemiyorum. Ama annem geçen gün kuzenime söylemiş. Sonra ben geri aradım kuzeni.  Konuşma başladıktan sonra sorun olmuyor da, ne bileyim, vallahi zor!

Çocuğumuza aldığımız ilk şey bir adet leğen(!) oldu. Bir grup insan buna bebek küveti de diyor. Ama bizce genişçe bir leğen. Giderli aldım özellikle, çünküü bilen bılogır anneleri giderli alınmasını tavsiye etmişti. Az daha büyüğü olsa ben de kullanabilirdim bence. Hatta kocamla düşündük, "Lan, acaba büyüklerinden de var mıdır?" diye. Çok afedersiniz altı odalı, dört tuvaletli (3 tanesi banyo özellikli) evimizde bir adet küveti bize çok görmüşler. O yüzden içimde yaradır, küvete oturup da foşur foşur yıkanamıyorum, sütlü banyolar yapamıyorum!

Şu elimde görmüş olduğunuz leğenin aynısından aldık. İçinde filesi falan yok. A101den 15 tl'ye aldık. Görseli de e-bebek web sayfasından aldım. Tahmin edin, orada kaç para? Fakiriz ama salak değiliz olm! 

Hayaller, hayatlar... Bu arada Gugıl'ın, Bülent Ersoy'un sütlü banyo fotoğraflarını bulabilmesi için daha çok çalışması lazım. 
Bebek için alışveriş yapma konusunda gerçekten ama gerçekten çok çekiniyorum. Çünkü o kadar fuzuli olan şey var ki! Ve çok pahalı. Nefret ettiğim iki sektör var, birincisi düğün dernek sektörü, ama A-Z olarak her şeyiyle, ikincisi de bebekleme sektörü. Yolunacak kaz mıyız olm! Hedefim, aldığım ve bana verilen bütün bu eşyaları paketleyip paketleyip birilerine vermek. Tabii, kendi kafamda olan birilerine. (Yoksa çöpe atarlar, görgüsüzler!)

Aaa, fark ettiğim bir de göbek farkım var. Göbeğim artık dışarıdan belli oluyor, pantolonların beli olmuyor. Elbiseler can kurtaran! Az daha hava ısınsa, o zaman her şey çok daha güzel olacak.

Bir bomba da kendimle ilgili; sürücü kursuna yazıldım. Hala çok inanamasam da sanırım şeytanın bacağını kırıyorum.

Sanırım, güzel günleri görmeye başladım. Bence kutsal üç aylara giriş yaptım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme