28 Nisan 2017 Cuma

Kız mı, erkek mi?


Bu haftanın en popüler konusu bu oldu.

Google'da kız mı erkek mi iye aratınca çıkan fotoğraf. LP, sen bunları hak etmiyorsun...

Herkes merakla çocumun cinsiyetini merak ediyor. Ve, her zamanki gibi keman misali gerildim. Sanki bu bir dönüm noktasıymış da, artık dönüşü yokmuş da, sanki ben bu bebeğe, anne olmaya hazır mıymışım da... Gibi gibi gibi bir sürü soru var dünyamda. Bir adım daha yaklaşmak demek sanırım bu. İki dakika daha uyuyayım diye çişimi tutmaya çalışan ben gece birini beslemek için nasıl uyanacağım? Korkuyorum ben bebeklerden.

Çocuk Sahibi Olmayı Düşünüyorsanız Bu Bebek-Kedi Karşılaştırmasını Okumanızda Fayda Var!
Boklu bebek kabusu... 

Bakalım, birkaç saate göreceğiz malumatı...
Bakalım... Bakalım...

3 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bilemedin, kız geliyormuş. :)

      Sil
    2. oleeeeeeeeey çok sevindim, kız çocuk şahanedir! (oğlan da fena değil, alınmasınlar şimdi)

      Sil